Νάκας Οδ. Βασίλειος


Ζούμε σε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους στη σύγχρονη ιστορία τής Ελλάδας. Όλοι δοκιμαστήκαμε και δοκιμαζόμαστε καθημερινά από τα επακόλουθα της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. Σε αυτές τις άκρως απαιτητικές συνθήκες, ο Δήμος Αμφιλοχίας αποδείχθηκε ανοχύρωτος. Τα τελευταία χρόνια, μέσω της αρθρογραφίας μου, έχω καταδείξει και αναδείξει, με τον πλέον γλαφυρό τρόπο, τα προβλήματα που ταλανίζουν τον τόπο μας. Κάθε μου παρέμβαση αποσκοπούσε κυρίως στο να αποτελέσει μια πρώτη μαγιά προβληματισμού και αφύπνισης, μεταξύ πολιτών με διάθεση και όραμα ανατροπής τής υπάρχουσας μιζέριας. Ο Δήμος Αμφιλοχίας, δυστυχώς, εξακολουθεί να βρίσκεται βυθισμένος σε έναν αποτελματωμένο λήθαργο, εξαιτίας των ίδιων και των ίδιων λανθασμένων επιλογών, που αφήνουν αναξιοποίητα τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα. Ο Δήμος μας, λοιπόν, μας χρειάζεται όλους! Γι’ αυτό, στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές, επέλεξα να συμμετάσχω ενεργά, στηρίζοντας την «Κίνηση Ενεργών Πολιτών Δήμου Αμφιλοχίας για την Ανατροπή και την Αναγέννηση», ως την πλέον ενδεδειγμένη να αφουγκραστεί τα κελεύσματα της αρθρογραφίας μου. Σας καλώ, συνεπώς, όλους να με βοηθήσετε, για να κάνουμε πράξη εκείνες τις ελπίδες που οι λέξεις μου γέννησαν μέσα σας!

ΝΑΚΑΣ ΟΔΥΣ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
YΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ «ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ».
Τηλ.: 6946394537
Ε-mail: vasilis.nakas@gmail.com