Ζήτησε από άνδρες να γράψουν σε σχόλιο ότι είναι μ@λ@κες και εκείνοι -αφού είναι- το έγραψαν


Είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον κοινωνικό πείραμα που έγινε στο ελληνικό ίντερνετ -ίσως μετά το τρολάρισμα του Γέροντα Παστίτσιου που είχε γράψει ένα υποτιθέμενο θαύμα και σύντομα το αναδημοσίευσαν χιλιάδες χριστιανικά σάιτ, ακόμα και μέινστριμ εφημερίδες.

Η Έλενα από πάνω δεν κατόρθωσα να βρω αν είναι υπαρκτό πρόσωπο (μάλλον όχι, στα σχόλια του Μετανοείτε διάβασα πως το τρολ που ευθύνεται για το παραπάνω τρολάρισμα είναι ο καταπληκτικός Kostaw Tragoudas), όμως η περίπτωσή της λέει πολλά.

Και όχι απαραίτητα άσχημα για τους άντρες που έγραψαν «Είμαι Μαλάκας» με την ελπίδα να τους στείλει γυμνό της βίντεο.

Το σεξ πουλάει και η αυτοταπείνωση στο Facebook είναι μάλλον μικρό τίμημα για να αποκτήσεις κάτι που σ’ αρέσει. Τα ίδια δεν κάνουν και οι τηλεθεάτριες της Σκορδά και της Μενεγάκη για να κερδίσουν τα δώρα των εκπομπών;

Οι αγαπημένες μου ατάκες πάντως, -πέρα απ’ το «Είμαι Μάλαμας»- ήταν το «Είμαι ένας μαλάκας από την Πάτρας» και το «Ελενάρα, εγώ που είμαι αρχιμαλάκας;»

Και φυσικά, κι αυτός εδώ που κατά λάθος (;) έγραψε είναι αντί για είμαι: