Κεφαλογιάννης: Χατζηνικολάου βγάζεις 1,5 εκατ. το χρόνο...



Χατζηνικολάου: Ντροπή σου, ντροπή σου! Δεν βγάζω ούτε το 1/5 από αυτά που λες ...
Γίναν μπίλιες στον αέρα. Μόλις ο Χατζηνικολάου, την ώρα της συνέντευξης , είπε στο νέο γραμματέα της ΝΔ, Μανώλη Κεφαλογιάννη "εσείς δεν έχετε πρόβλημα. Ο μισθός του βουλευτή είναι 6 και 7 φορές παραπάνω από το μισθό του συνταξιούχου που θέλετε να κόψετε ".
Ακολούθησε ένας κακός χαμός.
- Χατζ: Αφήστε αυτά τα κόλπα δεν περνάνε σε μενα.
-Μαν: Αφήστε με να μιλήσω.
- Χατζ: Μου ρίχνεις λάσπη.
- Μαν: Γιατί ειναι...
κακό να βγάζεις 1,5 εκατομμύριο το χρόνο?
- Χατζ: Δεν βγάζω τόσα κι αν δείτε την φορολογική μου δήλωση ούτε το 1/5 απο αυτά που λετε δεν βγάζω.
-Μαν: Εγω μπήκα πλούσιος στην πολιτική με μηδέν χρέη και τώρα χρωστάω 750,000 για να πολιτεύομαι αξιοπρεπώς.
-Χατζ: δεν έχεις πρόβλημα. Ο μαλάκας ο φορολογούμενος έχει.
-Μαν: Εγώ δεν τον λέω έτσι.
-Χατζ: Εγώ έτσι το λέω μαλάκα. Γιατί αυτός είναι το σύνηθες υποζύγιο που πάντα πληρώνει.
-Μαν: σας προκαλώ να δώσουμε στην δημοσιότητα τα δικά μου εισοδήματα και τα δικά σας!...
Στο τέλος, ο Κεφαλογιάννης - οπως συνηθως γίνεται - του είπε πως δεν ηθελε να τον θίξει και ο Χατζηνικολαου - οπως επίσης συνηθως γίνεται - του ειπε "ειναι καλοδεχούμενη η απαντηση σας".
Το σχόλιο μας? στο πνεύμα του Χατζηνικολαου: Μαλακίες!...

nonews-news.blogspot.com