“Το είπα και στον κ. δήμαρχο, είμαστε ...
εδώ για να κάνουμε πράξη κάποιο, έστω ένα-δύο από τα ΄5 Π΄” είπε, αναφερόμενος στον προεκλογικό του πετνάλογο: Ποδήλατα, Πεζοδρόμια, Πράσινο, Πάρκινγκ, Πολιτισμός.
Ο κ. Κακλαμάνης ανέφερε ότι ο Γ. Αμυράς ήταν ο μοναδικός υποψήφιος που είχε ζητήσει προεκλογικά να ενημερωθεί για τα ζητήματα της πόλης. “Γι΄αυτό, πριν βγουν τα αποτελέσματα του α΄γύρου είχα ευχηθεί δημοσίως να εκλεγεί στο δημοτικό συμβούλιο”.
Ευχή που... έπιασε αφού τα “5 Π” του κ. Αμυρά ανέδειξαν δύο δημοτικούς συμβούλους.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου