Στις 10 Οκτωβρίου 2010, τελέστηκαν στο χωριό μας τα θυρανοίξια του νέου μας Ιερού Ναού, του Αγίου Δημητρίου. Στη λαμπρή τελετή χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, Το παρόν βίντεο αποτελεί μόνο ένα τρέιλερ από την τελετή. Σε λίγες μέρες θα είναι ... Δείτε το βίντεο
διαθέσιμο σε όλους, ολόκληρο το βίντεο σε μορφή DVD. Τα σημεία απ΄ όπου θα μπορείτε να το
προμηθευτείτε θα γίνουν γνωστά σύντομα από το varetada1.blogspot.com
Βίντεο: Κ. Παππάς
Δείτε το βίντεο και στην νέα μας καρτέλα " Άγιος Δημήτριος " , η οποία "χτίζεται" και σύντομα θα είναι ολοκληρωμένη με στοιχεία και φωτογραφίες για την παλιά και νέα μας εκκλησία.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου